Wednesday, October 8, 2008

Real

- trebuie sa scapam de bonuri!
Ordinul e ordin, luat de comun acord, de mine si prietena mea.
Cum din selgross sau din metro nu poti cumpara pe bonuri, am mers la Real, impreuna cu niste prieteni.
La sectia cu peste, e cu autoservire, sunt totusi 2-3 "lucratori" acolo care taie frunze la pestii transati si congelati din zona.
-Peste din asta vreau! zice dragostea mea.
- pai serviti-va! vine raspunsul promt, plictisit si plin de sictir.
Ne servim, cantarim si ne punem linistiti eticheta pe punga. Bun, e plin de alti cumparatori mai mult sau mai putin grasi, de muieri cu orbul gainilor etc.
- mai vreau si din asta si din asta zice fata mea.
Ne punem in pungi ce aveam nevoie si cand sa o luam din loc apare "lucratorul comercial" si zice:
- dati-mi sa cantaresc pungile astea! - in timp ce zicea asta ne-a luat din cos pungile si a plecat la un alt cantar.
La fel de brusc tensiunea mea a inceput sa ma stranga de gat . "Lucratorul comercial" in persoana unei pocaite trecute de prima tinerete vine inapoi cu pungile, dezamagita ca au pretul corect si zice :
- cei de la paza ne-au cerut sa cantarim! si da sa plece.
- Doamna, nu sunt hot, nu am venit aici sa fur, daca aveam intentia asta va asigur eu ca nu v-ati fi prins. Ma jigniti!
A ridicat din umeri si a plecat, urmarita de un " mancami-ai ..... , vaca draq! "
Daca tot sta in zona, daca tot se uita la clienti cum isi aleg marfa si cum se pun sa si-o cantareasca, de ce vin dupa ce ai realizat toate operatiunile astea, sa iti ia marfa din mana sa te jigneasca asa romaneste ? in loc sa stea la palavre ar putea totusi cantari marfa aia sa nu cheltuim atatea resurse si nervi nu ?
Urmeaza sectiunea cu cremvusti. E mare si aglomerata si doar 2 doamne la vanzare, nu am mai avut nervi sa stam la coada asa ca ne-am dus sa ne autoservim, peste vre-o 10 minute cand am mai trecut prin zona era doar o doamna ! la un raion al draq de mare.
Real = paradisul taranilor. Daca nu sunt clienti aiurea, vanzatori aiurea sigur sunt!

5 comments:

Anonymous said...

Nici mie nu-mi place la Real ca tot timpu e plin si trebuie sa stai la coada + sunt tigani. Dar zilele astea o sa fac o exceptie ca am vazut in pliant ca au promotii (2 produse la pret de 1) si as vrea sa-mi iau ceva. Presimt o coada kilometrica si nervi. :)

Enzo said...

un sfat bun :
nu te duce la real duminica.

Anonymous said...

io de mult nu-mi mai fac cumparaturile la real ...
am trecut la pic si pana acuma nu mi s-a intamplat magarii dinastea.
nu zic ca e senzational si ca sar aia pe tine sa te ajute .... dar macar te lasa in pace si mai ales
(lucrul cel mai tare ) nu este deloc coada ..... intrii cumperi si iesi :D .... ia vezi ;)

Enzo said...

ok Crs.
Ultima data cand am fost noi pe la Pic s-a lasat cu friptane.
bagam in w-end sau vineri o berica ?

Anonymous said...

Fiti si voi pe faza cand se dau salariile. De obicei atunci e rupere de lume pe acolo.
Cat despre PIC vs REAL, ma intreb ce naiba gaseste lumea la Real. Parca si la PIC se da pe bonuri.