Saturday, April 5, 2008

Servici

Intra M. la mine in birou, fara sa se sinchiseasca de nimic incepe sa mance mancare lui Herry.
Herry mananca la mine din ratiuni de intimitate, eu fiind singur in birou si asa ca intre colegi e ok.
Zic : ba, e mancarea lui Herry, si asa ii mic si necajit cat ii el de sef, nu il mai intrista si tu.
el: ma doare'n pola.
Eu ridic din umeri, nu are nici un rost sa ma stresez cu el.
Mananca asta linistit, tot, lasa un os gol golut asa de decor si pleaca linistit sa il intrebe pe Herry daca mai are mancare si sa ii zica fericit " nu mai ai!!! ".
Ma gandesc - uite legea junglei - ala mai puternic face ce vrea.
Vine Herry la mine in birou, mi se parea foarte ofticat si alarmat:
el - da o mancat asta mancare aia ? da asta-i nebun la cap ?
eu - am incercat tot posibilul da nu o vrut sa ma asculte nicicum . soinalom Herry, ai picat cu curu'n balta si de data asta.
el - da nu ma (tinand osul ala de decor in mana asa sus sa il pot vedea bine), era mancarea de ieri! o ramas aci la tine ca am uitat-o!
chiar era oarecum amuzat si ingrijorat.
la mine in birou e o constanta de 23 C , ma gandesc la cartofii aia scazuti facuti probabil cu o zi inainte sa ii aduca asta la servici, la bucata de afumatura la fel de obosita...
zic - dute zii. merita.
el - da nu ma, daca ii vine rau ca ii zic sa pateste ceva!?!?
eu razand : - da pateste un drac! stai calm.
el - da asta nu o simtit ca miroase a stricat ? sau la gust ?
Radeam bine - dovada suprema ca e nesimtit!

Harry e un tip ok, un crestin adevarat, are grija de aproapele lui. Ma gandesc la M. care vara trecuta imi povestea despre caini morti de 3 saptamani cu viermi etc. in timp ce mancam linistit gyros la caserola, afara in curte, ca era tare placut. Nu m-am sinchisit deloc de prostiile lui, dar am bagat de seama ca e sensibil daca ii zice cineva ceva de genu cand mananca.

Sper sa apuce sa citeasca asta - o sa postez luni o discutie avuta cu el pe messengereanu. ;)

No comments: