Friday, May 9, 2008

Vineri

Greu cu blogea ăsta.
Momentele de inspiratie ma prind in locuri nepotrivite, cand am timp si sunt la un terminal legat la net nu am chef sa scriu, prefer sa citesc, cand am chef de scris ori ma inghesui cu tiganii prin autobuze si tramvaie ori is la antrenamente ori ma dau cu bicicleta, nu prea am chef sa car laptopul dupa mine in fiecare zi.
Am momente in care incep sa scriu, si suna telefonul sau vine careva ca are vro problema si cand revin la editor... hm... unde eram ? se duce draq tot.
Saptamana trecuta a fost probabil cea mai neagra in ultimii 2-3 ani, chestii nasoale s-au intamplat si m-au pus serios pe ganduri, incet, incet iti dai seama ca ai o varsta si lucrurile chiar sunt serioase, viata asta chiar te loveste daca nu stai la locul tau, da, inca o lectie invatata prin metoda prostului, nu pricepi pana nu ti se intampla.
Sper sa am mai multe momente de inspiratie!

No comments: