Thursday, June 5, 2008

Berea de miercuri

Miercuri - zi de cacao, o gramada de lucru - fara nici o logica doar pentru ca un sef s-a gandit sa reorganizeze oamenii, asa un pic.
Pe la vro 3 pm eram deja hotarat ca merit cel putin o bere mare :
mai jos:
poza 1 - terasa fostului restaurant Oradea - bere la litru - Ciuc - 5 ron, au si mici la 1.6 lei bucata, printre altele, dar pe aia nu i-am mai prins in poza.


poza 2 - Guinness - in Lord's - se serveste si in pahar inghetat, daca ceri, dar oricum e o bere exceptionala si eftina , aici o juma de litru e 6 lei, in Real sau Metro e tot 6 lei, la troaca dar e 0.44, nu juma' de litru.

poza 3 - eram deja destul de obosit, de aia e cam stramba poza, :P .


A fost o foarte reusita seara cu bere. Am mai baut Carlsberg si PilsnerUrquell, tot la halba. Beri excelente, dispozitie buna, pacat cu alergia mea care a tinut sa imi aminteasca din 10 in 10 minute sa imi suflu mucii, altfel ma trezeam cu ei in bere.

Mersi Crs pentru poze, ii mijto telefonul ala al tau.

No comments: