Friday, September 11, 2009

Bazinul Olimpic

Din cauza lui am ajuns sa postez la ore p0rno, gen 7 AM, dar... sa va povestesc...
De ceva vreme am lasat sala de forta pentru alergat, parca merge mai bine pe caldurile astea, plus ca inceputul de burta te trage de atentie. Cum am oarece probleme si cu salele am zis ca ar merge si un inot dimineata asa pe racoare inainte de servici.
Anul trecut cand am mai mers la inot in acelasi loc, mi-am procurat abonamentul de la serviciul parcari, pe loc, cu poza si tot ce e nevoie. Anul asta insa lucrurile s-au schimbat, trebuie sa te duci la CSM in primarie, sa platesti si sa duci adeverinta de la medicul de familie cum ca nu ai raie sau ebola si esti apt de inot, acolo faci un contract de "sustinator" si lasi o poza pentru legitimatie. La bazin intri cu chitanta primele 2 zile - dat vad ca nici dupa o saptamana nu am legitimatie prin urmare sunt nevoit sa ma duc tot cu chitanta (usor de ratacit/pierdut/deteriorat). Deci birocratie.
E bine sa faci miscare dimineata, eu cel putin ma simt excelent. Asa ca dimineata asta m-am trezit voios la ora 6 si la 7 ma uitam la afisul la poarta bazinului pe care scria ca ieri si azi publicul nu are acces dimineata din cauza unui concurs etc etc etc. Portarul zice ca a fost anuntul pus mai demult pe usa dar usa respectiva e tot timpul deschisa si anuntul e pe partea dinspre perete si nu ai cum sa il vezi. Asa ca eu si inca 2 tineri injuram dimineata asta nu pe cineva anume, da' injuram ca ne-am trezit degeaba cu 2 ore mai devreme.
Hai nah... e placut sa te plimbi prin parcul Bratianu dimineata, macar atat.


6 comments:

ALex said...

Asa patesti daca nu citesti presa, sau macar stirile de pe site-ul primariei (unde a fost anuntat turneul de polo, inclusiv modificarea programului pentru public din cauza acestuia - http://www.oradea.ro).

Enzo said...

Drept'ui.
Dar daca tot ma duc destul de des la innot ar fi fost dragut un afis la vedere.
Atata bai sa fie, oricum mi-a placut parcul pustiu si racoarea de dimineata.

Tweety said...

Si te-ai trezit tu la 6 dimineata sa mergi la innot?

Enzo said...

Pai da.

Pruteanu said...

Ce naiba e ala "innot"?

Enzo said...

Chiar asa...