Wednesday, August 11, 2010

11 aug.

Am inceput trainingurile de Server 2k8, destul de interesant dar foarte foarte greu sa raman treaz si atent toata ziua, mai ales la faze de genu : join a computer to a domain, create a new user, etc.
Pana la urma am reusit sa imi fac rost de oleaca de net in sala de traininguri, vad ca pot sa si postez pe blogspot , in rest mergem printr-un proxy restrictiv rau.
Imi place aci la unguri, exceptand nevasta care nu e cu mine sa ma streseze non-stop, dar revederea din w-end face toti banii :) .
Ce s-a mai intamplat p' aci... Se pare ca voi participa la o tura de biciclete Budapesta - Debrecen 260km initial am fost singurul care s-a inscris dar se pare ca vom fi vre-o 4 oameni, sper sa nu fiu io cel mai slab. Mi s-a parut destul de ciudat ca au fost asa de putini oameni inscrisi pentru ca aci toata lumea are bicicleta cu care vine la servici cel putin.Ocazia e foarte buna sa imi testez ultima achizitie - o cursiera Colnago, daca ma tine cursa asta atunci e buna de tinut, daca nu, cred ca o marit si imi iau bere de toti banii :D.
Mi-am facut cont pe feisbuc , nu e cine stie ce da' macar acuma am si io ceva poze pe net, aviz admiratoarelor :)) .
Pana una alta incerc sa raman treaz la plictiseala despre users groups .

2 comments:

Jorj said...

fa-ti cont si pe twitter. iti dau follow. :)

Enzo said...

ioai ma...
numa oi ave pre multe.