Friday, August 8, 2008

Vecini

E maicamea in concediu = curatenie generala, reconfigurat mobila, varuit, vopsit etc.

Toata lumea'i obosita seara, asa ca m-am dus eu dupa lapte. Pe aceeasi celebra strada locuiesc parintii unui tip cam de aceeasi varsta cu mine, si baiatu a venit in vizita, BMW seria 5, 2002, haine sport, cercel, lant, etc, ne potrivim ca sa zic asa doar la hainele sport.

Ei dar sa revenim,  el nu a mai terminat nici profesionala cred, a plecat dincolo si nu l-am mai vazut ani de zile, vre-o 5-6. Arata de vro 35 ani lejer, mie lumea imi da 24-25 ani, am mai mult dar... se accepta. Baiatul a facut ceva bani, doar are BMW, si eu as vrea sa am un BMW din ala, dar nu consider ca merita sa iti distrugi sanatatea pentru o conditie materiala cat de cat, nici sa fii un paria in ochii celor in a caror tara stai, ca deh.. romanu e roman oriunde. Stau si ma gandesc, asa oamenii nu sunt egali nici macar de la natura, pentru ca fiecare din noi e unic, fiecare are cate un "dar" la nastere si cu ala se descurca, al meu cu siguranta nu e ala sa imi iau BMW si sa il spal pe strada cu flaconu' si sa nu pot sa stau de vorba cu amicii care trec pe langa mine din cauza mustelor de la vacile lu' tata.

No comments: