Monday, January 18, 2010

Preturi de Carrefour II

Am trecut acuma seara pe acolo sa imi iau ceva lapte ca sunt addicted; incep sa cred ca aia au pile serioase, preturile sunt la fel.
Retineti ca am facut sesizarea la OPC sambata, mi-am lasat numele si numarul de telefon la nenea de servici, ma asteptam la o reactie ceva mai prompta data fiind foamea asta de bani... mai ales la 'bujetu local' . Parca vad ca or sa ajunga pe acolo peste 2-3 zile cand oferta va expira si un sef francezit isi va freca mainile multumit de profitul realizat pe spatele fraierilor...
Hai sictir...



6 comments:

cipri said...

esti prea mic pt ei ca sa te bage in seama.

Enzo said...

mai Ciprian, amu tu ma cunosti... am 1.90, cat de mare tre sa mai fiu ? :P

Marius said...

ba dejaba , tu nu esti pilos ma :)

Florin said...

Eu zic sa nu te lasi. ;)

Anonymous said...

se scrie "va expira", da tu sa fii sanatos. si blogger.

Enzo said...

mersiu.
corectat.