Am mers azi ca de obicei sa imi fac cumparaturile la Carrefour, printre alte x'pe mii de maruntisuri trebuia sa cumparam si pasta de dinti.
Ia sa vedem cum arata preturile la raft :
Si la verificatorul de preturi ( unde arata pretul care e si la casa ):
Oricum se merita si trebuia neaparat sa cumpar pasta de dinti asa ca am cumparat-o. I-am spus doamnei de la casa ca e diferenta de pret dar nici macar nu m-a bagat in seama.
Ceva mai tarziu m-am hotarat sa le dau un telefon celor de la protectia consumatorului. Am fost putin surprins de faptul ca mi-a raspuns cineva, discutia a decurs ceva de genul :
-bla bla bla
- Vreau sa reclam ca asa si asa.
- Veniti luni dimineata cu poza la raft si bon fiscal sa faceti plangere, azi sunt doar eu la directie sa preiau eventualele plangeri...
-bla bla bla
Este evident de ce isi permit sa apeleze la asemenea practici, in w-end nu te controleaza nimeni iar in eventualitatea unei plangeri efectualte luni dimineata avand ca proba o poza efectuata cu telefonul mobil care nici nu cred ca e acceptata ca proba in instanta daca se ajunge acolo, Carrefour o sa le rada in nas clientilor, inca odata.
update : fail - bonul fiscal a ajuns la tomberon ca deh... trebuie pastrata curatenia.
later update : duminica pretul este la fel.
Ia sa vedem cum arata preturile la raft :
Si la verificatorul de preturi ( unde arata pretul care e si la casa ):
Oricum se merita si trebuia neaparat sa cumpar pasta de dinti asa ca am cumparat-o. I-am spus doamnei de la casa ca e diferenta de pret dar nici macar nu m-a bagat in seama.
Ceva mai tarziu m-am hotarat sa le dau un telefon celor de la protectia consumatorului. Am fost putin surprins de faptul ca mi-a raspuns cineva, discutia a decurs ceva de genul :
-bla bla bla
- Vreau sa reclam ca asa si asa.
- Veniti luni dimineata cu poza la raft si bon fiscal sa faceti plangere, azi sunt doar eu la directie sa preiau eventualele plangeri...
-bla bla bla
Este evident de ce isi permit sa apeleze la asemenea practici, in w-end nu te controleaza nimeni iar in eventualitatea unei plangeri efectualte luni dimineata avand ca proba o poza efectuata cu telefonul mobil care nici nu cred ca e acceptata ca proba in instanta daca se ajunge acolo, Carrefour o sa le rada in nas clientilor, inca odata.
update : fail - bonul fiscal a ajuns la tomberon ca deh... trebuie pastrata curatenia.
later update : duminica pretul este la fel.
8 comments:
Nu se poate face ceva totusi impotriva tipului de la OPC? Din moment ce pestele de la cap se impute, sa se inceapa de acolo...
Tipul de la OPC nu are nici o vina, e consemnat la sediu. Ar fi normal sa fie mai multi de servici sa poata raspunde efectiv la sesizari prin controale si amenzi.
Pot sa folosesc fotografiile (precizand sursa, bineinteles) pe portalul www.oradeapress.ro? Vreau sa o pun la rubrica "Fotostirea zilei" pe pagina 1 si sa ii scriu un comentariu.
da. poti.
Bine macar ca ai actionat, chiar si atat. Cunosc multi oameni care se complac (las-o mah ca merge si asa), trebuie totusi sa invatam sa (re)actionam si sa nu inghitim orice si de la oricine. Parerea mea :)
Mersi mult Enzo. Materialul il gasesti aici (http://www.oradeapress.ro/index.html) pe coloană, sub stirile zilei. Sa ai o zi buna!
carrefour = cele mai ieftine produse, care se scumpesc pana la casa
tun prea mic :)) daca te tuna mai tare ?
Post a Comment