Wednesday, March 19, 2008

Joi

Cica vine frigu, se si simte, dar daca te uiti la Y weather asa e, nu ai ce sa faci, se pare ca de pastele ungurilor vom avea vreme rece si probabil ceva ninsoare.
Noroc ca azi am descoperit la cantina la primarie ca berea e doar 19 mii - ursus rosu, excelent! initial am crezut ca nu o aud bine pe tanti de la bar. M-a incalzit un pic.
S-au mai normalizat lucrurile cu Active Directory, merge bine deocamdata, mai pusca MySql din cand in cand ( faza cu too many connections), da' in rest e ok, trai pe vatrai, pot sa imi vad de computere, sa mai vanez cate un "istet" si sa rezolv problemele marunte aparute p'aci, adica sa lucrez pentru banii primiti drept salariu.
Raceala e inca prezenta la nivelul gatului si am momente cu tuse convulsiva si hara sprucata da in rest is ok, totusi nu pot sa ma duc diseara la o bauta de exemplu.
Ieri am incercat o chestie la care facea referire big si inca odata am vazut cat de fragila e securitatea in retea, sau pe net...

No comments: