Monday, May 19, 2008

Campanie electorala.


E clar ca au luat-o razna, orice idee, cu cat e mai traznita cu atat mai bine, se face orice pentru ciolan. Probabil nu o sa ma duc la vot, pur si simplu n'ai cu cine.
Aci la Oradea, e la fel de dat peste cap tot. Candidati care in urma cu 2 ani erau clar impotriva unor proiecte initiate de primarie (doar erau in opozitie) acum le sustin sus si tare, ce era mai negru ca noaptea acum a devenit alb stralucitor; cum nu avem bani?! AVEM! sa curga creditele! bagati puternic bani unde trebuie sa iasa votu!
Actualul primar de la mine din satul practic lipit de oras, a dat de baut si mancat in weekend - pomana curata pentru tigani, in treacat am remarcat un afis electoral, am constatat cu stupoare ca vecinul meu candideaza pentru postul de consilier, un om cu probleme la scafarlie, un om cu care nu sta de vorba juma' de sat pentru ca pute de gunoi uman ce e. Cum sa votezi aseamena echipa ? si mai ales cum sa tii la "putere" o echipa care oricum nu a facut NIMIC mandate la rand?
N'ai cu cine ba! n'ai cu cine!
Ma uit la contracandidati ... nici aia nu stau mai bine: un instructor auto de care nu am auzit inca, altul, un fost probabil si actual interlop, si asa mai departe.
Parerea mea e ca ii nevoie de un om instruit, un om cu spirit civic si initiativa, desigur echipa tebuie sa intruneasca aceleasi criterii. Dar e la sat si e cam greu de strans oameni calumea. In haosul in care traim e mai important ce o sa pui maine pe masa decat sa iti bati capul cu proiecte de viitor.

2 comments:

Anonymous said...

bine zici man

Enzo said...

lol