Thursday, August 6, 2009

Deci

Sunt mahmur, asa un pic.
Scuza eftina sa nu gasesc un titlu care sa se potriveasca postului.
Azi e sarbatoare zice maicamea, deci vom lucra mai putin, implicit vom pacatui mai putin pentru ca nu se vor rosti asa multe injuraturi, inevitabile.
Nu'i frumos ca am baut aseara niste beri, eu si Crs, nu doar ca e sarbatoare ci si ca s-a suparat prietena mea.
Tot ii bine ca nu am baut chiar degeaba, s-a calificat Timisoara.
In drum spre servici m-am intrebat de ce nu sunt in stare cei de la OTL sa spele tramvaiele si autobuzele. Tramvaiele alea noi cred ca nu au fost spalate decat de ploaie, ce sa mai vorbim de interioare, e mai bine asa, pe barile si manere lipicioase ai priza mai buna.
Mi-a mai trecut mahmureala, a trecut aproximativ 1 ora de cand am inceput sa scriu. Cred ca de la racoare, nu e cald deloc azi, vreme perfecta.
Ne vedem la blogmeet .

No comments: