Monday, September 21, 2009

Gata creditu

Vineri l-am lichidat.
M-a cam secat un an de zile si ma bucur ca l-am achitat. Au fost unele mici probleme, inevitabil la noi in tara. Precaut am cerut o foaie de lichidare de cont, sa am in mana dovada ca e totul ok, sa nu ma trezesc peste 2-3 ani ca mai am de platit vre-o balarie, ca niciodata nu stii cand " se arata neprevazutul " (expresia ii apartine lu' Unguru ).
E interesant cum in reclame cei care iti iau credite sunt cei mai fericiti oameni, pot fi fara griji, satisfactia nepretuita, cat de usor se poate obtine etc etc etc. In practica e un rahat, o minciuna gogonata, ai de umblat cu caciula in mana dupa n'spe mii de foi si adeverinte, esti cautat si in gaura curului, ca sa nu mentionez ce se poate intampla in cazul in care ajungi sa nu poti plati la timp.

No comments: