Friday, October 22, 2010

Debrecen - PSV Eindhoven

S-a jucat aseara meciul asta de fotbal.
Intamplarea a facut ca seara trecuta sa avem un eveniment mult asteptat - drinking evening - sponsorizat de firma in limita a 3 drinks si o cafeaua . Bineinteles ca am facut rost de mai multe tichete de baut si am facut cinste la colegii suficienti de tari pe picioare pentru mai mult de 3 beri, destul de greu de gasit intr-o companie IT.
Accidental am ajuns si la incaperea cu meciu, nu inteleg cum au ajuns astia de la Debrecen sa joace in liga europeana da mi-a parut rau ca au pierdut, cheful ar fi fost mai 'viu'.
Desi e la doar 60 - 70 km de Oradea, Debrecenul asta e alta lume, cand e vorba de chefuit prin oras, noi romanii am facut febra musculara de la atata ras, ei au avut doar o conversatie civilizata de cele mai multe ori probabil finalizata cu propuneri indecente si o camera video :P .
La un moment dat m-am trezit singur, romanasii m-au dat disparut si s-au tirat, noroc ca am skill de supravietuire bun - gratie cinstei facute cu beri la colegi (pe tichetele firmei) am capatat o plimbare cu masina pana acasa.

ps : mocskos alkoholista!

1 comment:

cipri said...

elore drebtzen
elore ungure