Friday, February 25, 2011

Cu bicicleta pe zapada.

De vre-o 2 zile ninge asa, cand cum, fulgi mici si tari, batuti de vant.
Ieri nu a fost problema sa vin la servici cu bicicleta. Peste noapte a nins mai mult si mai ales cu viscol.
Au fost multe portiuni de trotuar necuratate pe unde nu prea am avut incotro si m-am dat jos cateva zeci de metri. A fost greu dar am scos cam alcelasi timp ca de obicei adica in jur de 15-20 minute pentru 4 kilometri cu semafoare si trafic. Am facut destul de mult drifting, mi-am exersat echilibrul macar.
A fost un anternament bun pentru picioare, am ajuns la servici transpirat bine, e vineri-plec la Oradea deci tre sa ma prezint acasa ca un barbat adevarat, macar asa discret sa put a transpiratie :)).
Partea proasta e ca nu prea pot alerga pe vremea asta, ar merge nu zic nu dar nu merita sa risc vre-o accidentare acuma inainte de semimaraton.

No comments: