Sunday, July 6, 2008

Duminica Dimineata

Dat fiind faptul ca ma trezesc in fiecare dimineata in jurul orei 8, nu pot sa dorm nicicum dimineata, decat daca e dupa betie sau dupa o noapte alba.
Uite asa stau duminica dimineata, treaz, ce e drept instalat comod cu laptopu in brate, si blogaresc.
Ieri am fost la o inmormantare in Cetariu - loc foarte fain, peisaje pastorale, drumul de la Spitalul Judetean pana in Paleu foarte bun, cam lipsit de semne de circulatie, dar un condus cu bun simt te scapa de probleme de genul asta.
Totul a fost bine, pana cand a sunat telefonul de servici, asa ca dupaamiaza mi-am petrecut-o la servici, verificand, testand si mesterind la computere, am mai zis si o mai zic... italienii's varza la organizare, practic ar putea concura cu succes la premiul "Cooperativa - munca in zadar".
Ce s-a mai intamplat sambata ?
Am ratat Djuma Soundsystem in Heat .
Am vazut "Wall-E" si mi-a placut , o animatie care cred ca o sa ii placa si nepotului meu.
Vudu s-a ales cu o cizma pe picior, dar nu l-a impiedicat sa vina pe terasa la o bere .


No comments: