Saturday, July 19, 2008

MAC OS X project

Liniste! degetele incrucisate!
Sa vedem ce o sa iasa!

LE :
Nu vrea nicicum, nici daca i-am facut poze cu care credeam ca o sa ma laud p'aci, nici daca l-am mesterit, sters, configurat, reinstalat...
Prin urmare raman tot la xp sp3, ca e bun si merge orice pe el.

Intre timp am bagat niste spaghete la pretenamea ca si acuma is satul, absolut fenomenal cat de bune or putut sa fie. :X
Am cumparat un shezlong pe care sa ne bronzam pe rand noi astia membrii familiei, restul nu au voie decat daca ne plictisim noi, cel putin asa e planu' .
Am fost in excursie pana la Cris - crisu repede - e doar o umbra a torentului involburat, umflat si plin de neprevazut de acum cativa ani. Barajul de acumulare construit in zona a preluat o mare parte a cursului. Vudu asta, vecinu meu la bine si la bine, nu a servit patria de data asta. :P


4 comments:

Anonymous said...

e asta e ....data viitoare este timp toata vara :P mai ales ca e toiu veri si io inca nu`s bronzat cum trebe :))

Enzo said...

mda... si io is alb ca branza.
ma tu ai stat in casa si ai jucat CS in loc sa vii sa merem pana la crish. :D

Anonymous said...

chiar atunci mi am instalat cs ul si am vrut sa vad ce si cum :)| n am mai jucat un cs de cateva luni

Enzo said...

te-am iertat. :)
de la bere, stii tu! :P