Thursday, August 28, 2008

Back to work!

De luni am inceput iar serviciul. Stiti cum se zice cand esti in concediu : abia astept sa ma duc la serviciu sa ma mai "hodinesc" oleaca. De data asta s-a cam adeverit. In cele 2 saptamani de concediu pe langa faptul ca am mers la innot, m-am plimbat prin majoritatea magazinelor de mobila si electrocasnice din oras, ca deh... daca ma mut in oras tre sa imi cumpar una alta... asa la vro 2000E, o nimica toata... :P .
Un plus dupa concediul asta e ca sunt in forma fizica buna, la sala ma cam unflasem asa, imi pierdusem din agilitate un pic, dar s-a rezolvat cu innot, bicicleta (am ajuns din nou sa fac 15 minute pana in centru - doar 8km. ) si multa alergatura, cred ca am si slabit vre-o 2-3 kg. Important e ca ma simt bine, usor, in forma, macar atat.
Precum s-a observat aici, numarul posturilor a fost destul de mic, asta e una din cauze, dar si altele mai putin publice.

No comments: