Thursday, October 16, 2008

iPod nene!


Azidimineata am luat iPod'ul prietenei mele cu mine sa vedem... ce stie.


Norocul a facut ca am pus si niste muzica buna pe el, da... cu porcaria aia de iTunes - nici nu ma obosesc sa ii dau link. Playeru asta suna de rupe, pana acum cel putin pentru mine e cel mai tare mp3 player. Foarte mic, foarte potent, sunet extrem de bine redat.
Rammstein suna absolut fantastic pe el, vocea e foarte clara - si sursa era de buna calitate - mp3 320 bit rate , proaspat ripuit. Am fost in stare sa ma dau jos din tramvai cu 2 statii mai repede si sa ma duc pe jos sa mai ascult oleaca de muzica.
In magazine se gaseste cam la 190 ron versiunea de 1 gb si 280 versiunea de 2gb, un inconvenient e ca nu poti sa il incarci decat la computer pe portul usb . Am mai "auzit" pe net ca e si foarte rezistent, atat la socuri mecanice ( nu am de gand sa il testez in sensu asta) cat si la apa si alti agenti care de obicei distrug un obiect de genul asta.
In concluzie, probabil isi merita banii .


No comments: