Tuesday, April 28, 2009

Cracovia

Am fost in vizita w-endul trecut, impreuna cu niste prieteni care au avut de rezolvat o treaba serioasa acolo. De data asta am fost soferul.
Nu o sa mai zic despre cat de bine arata lucrurile acolo si cat de najpa sunt la noi, sau despre drumurile unguresti ( jos palaria ) sau ca si slovacii au tiganii lor, la fel de pitoresti ca si ai nostri, adica urmariti de o mizerie crunta, mistica as putea spune, pana si pamantul din jurul satului de tigani pare intors pe dos si rascolit. Cineva le construise 2-3 blocuri si ceva case, dar acum aratau ca si restul colibelor, adica jalnic.
Peisajele au fost absolut superbe, muntii Tatra acoperiti de zapada, cabane si case vechi, orase vechi bine pastrate si intretinute si nu in ultimul rand femeile - polonezele-s clasa I .

Am facut ceva poze, fratii cu care am fost si mai multe cu un aparat pe care au tinut sa imi aminteasca tot drumul ca e mai performat ca si al meu (not) - totusi nici un folos daca pozele-s facute cu o mana tremuratoare.
Cracovia arata bestial - merita oricand vizitat, sa nu va asteptati totusi la cine stie ce preturi bune, ba dimpotriva... cam la fel ca si la noi, asa la o privire rapida aruncata prin Carefour si InterSport.



Baietii astia cu care am fost, Crs si cu fratele lui s-au antrenat 6 luni pentru maraton si au reusit sa il termine, mda... sa alerge 42.195 km - si au fost 2 din cei 3 romani care au participat la acest maraton cu peste 2000 de participanti (peste 300 abandonuri) la care castigatorul a scos 2 ore si 11 minute in conditiile in care recordul olimpic este de 2 ore si 6 minute, deci a fost ca si cum ar fi jucat fotbal cu Maradona sau cu Hagi . Felicitari baieti!



No comments: