Thursday, April 16, 2009

Vineri, despre Luni

Daca tot se vorbeste despre localuri, sa bag si eu o stramba.
Lunea trecuta am fost cu sarbatorita de vineri la o pizza in Bridge, ca e fain pe terasa si ii place pizza cu ananas si alte fineturi. Mergem ne asezam la o masa afara la terasa, frumos, nu e fum de tigara, cald, destul de mult polen pe masa de la florile de pe malul crisului deci nu au sters prea recent masa... Dupa vre-o 10 minute, nu era deloc aglomerat, ne gandim ca iar vom sta juma de ora pana sa ne bage cineva in seama... dar nu! vine un cuplu - el papagalul perfect, ea pitipoanca unguroaica ( pardon... maghiara pentru cei sensibili ) , cu un caine din ala mic alb pufos in brate. Eu am ridicat un pic din spraceana, nu ma prea incanta intimitatea asta cu animalele de companie, mai ales intr-un local sau o unitate de alimentatie publica. Ospataritele erau in al 9-lea cer, ciugu mugu lugu la caine, totusi nu s-au atins de el, doar una din ele nu s-a putut abtine sa nu il ia in brate sa il pupe sa il mangaie. Ghici cine a venit sa ne serveasca ?
Ea : buna ziua ... etc etc etc.
Eu : vreau sa ma serveasca altcineva, v-ati jucat cu cainele si nu ma simt confortabil sa fiu servit de dumneavoastra.
Ea : dar m-am spalat si dezinfectat!
LOL - s-a dus la bar acolo unde se spala paharele si s-a stropit cu oleaca de apa pe branci - ala e spalat si dezinfectat.
Eu : hai sa o lasam balta, ori ma serveste altcineva ori plec d'aci.
Ea : ok.
As fi vrut sa fi avut un superior cu care sa discut treaba asta, doar au o eticheta mare pe usa "interzis cu animale de companie" .
Mi-am luat o bere sa ma dezinfectez si eu, pizza a fost buna, prietena mea a fost multumita iar eu m-am simtit bine pentru ca s-au rezolvat treburile oarecum si nu a iesit cu scandal.
As face un pool daca nu mi-ar fi prea lene : mi-a scuipat sau nu mi-a scuipat in bere?! ca la pizza am fost eu atent.


2 comments:

Anonymous said...

da pana cand... fitze si fitze cine stie pe unde so terfelit cainele ala.. prin ce cacat :)// si apoi sa te serveasca .. eu as baga la loto in locut tau :)

Marius-IT:)ul

Enzo said...

lol
ma era caine de pitipoanca deci precis spalat si parfumat si epilat si pensat si fu...
oricum nu m-a servit aia care s-a atins de el.