Friday, March 5, 2010

Uptime

Desktopul folosit zi de zi la servici :


Nu da semne de oboseala deloc, cred ca ar mai merge mult si bine dar am de montat o componenta hw si nu pot sa o schimb fara shut down, cum as putea face cu un hard disk de exemplu.
E windows 2k3 standard, alaturi de 2k tot versiunea server sunt de departe cele mai stabile desktopuri windows pe care le-am avut.
As trece pe 2k8 dar ma enerveaza complexitatea si complicarea proceselor si configurarilor, pentru a adauga un rol sau un feature e nevoie de 2-3 restarturi. Incercam aseara sa adaug desktop experience in speranta ca il voi folosi ca desktop dar dupa ce s-a dat restart si a procesat vreo 5 minute ( C2D E8200 si 3gb ram) mi-a zis process failed probabil pentru ca nu se intelegea prea bine cu driverul placii video ( alt mare minus, nu ii prea plac driverele nesemnate). A fost momentul in care mi-am zis ca nu merita sa ma mai stresez, cel putin nu acasa.

2 comments:

Iulian said...

E8200 cu 3GB ram ai tu la servici , a? X(

Enzo said...

Nu ma...
Era vorba de sistemul de acasa. La servici nu pot sa iti zic ce sistem am ca ma da afara pentru divulgare de secrete =)) .