Monday, June 10, 2013

Ulrabalaton

In weekendul 1-2 Iunie, am participat impreuna cu echipa de la servici la aceasta cursa.
Cred ca este una dintre cele mai tari curse din lume - 212 km alergare - evident pentru cei de la individual. Noi ca si echipa nu ne-am stresat foarte tare fiind 7 oameni.

 A mers destul de bine, personal, am alergat ~20km (1h si 50 minute) intr-o zi, pe o portiune cu multe dealuri si a doua zi, aproximativ 14,5 km (1h si 17 minute) teren plat. Poza de mai jos este luata a doua zi, nu ma simteam chiar in largul meu, facusem niste basici si nu reuseam nicicum sa imi intru in ritm, abia dupa 1 ora am inceput sa ma simt cat de cat okay.


Mai jos poza de echipa (startline, nu eram noi asa proaspeti la final). Ne-am simtit excelent impreuna, am colaborat foarte bine, ne-am incurajat si sutinut unul pe altul ca o echipa adevarata.

Am terminat cursa in 19h, 51min, 38sec - timp oficial. Nu este rau deloc pentru niste amatori care stau toata ziua cu nasul in computere.

Peste 2 saptamani ma incord iara la a 4-a editie de IronMan. Doamne ajuta!

No comments: