Friday, September 26, 2008

Improvizatie


Aseara, dupa ce am venit de la innot, impreuna cu prietena mea, ne-am pus sa facem de mancare, a iesit ceva foarte bun.
Cum a procedat :
- se cumpara impreuna cu socri niste kile de pulpe de la "aia" care aduc din Ungaria la pret bun, in felul asta le iei la un pret si mai bun. ;)
- inainte sa pleci la innot sau undeva prin oras asa 2-3 ore, cureti niste cartofi procurati din piata la pret bun, ii speli si ii lasi in apa sa mai iasa din amidon.
- la fel se procedeaza si cu pulpele - se pun in apa rece sa mai scoata din sange si sa se dezghete bine.
Dupa ce am revenit de la innot:
- cartofii taiati si pusi la fiert - planul initial facem piure.
- se fierb pulpele pret de 15 minute, cu ceva mirodenii p'acolo.
- se ia o ceapa potrivita, se taie marunt si se pune la calit intr-o tigaie primita cadou de la mama, se mai adauga dupa gust boia, diferite mirodenii, etc.
- se arunca apa in care au fiert pulpele desi ar putea fi o levese buna, si se pun in tigaie , se pune asa peste fiecare pulpa oleaca de ketchup iute ( idee data de pretenamea), se adauga niste apa se acopera si se lasa la foc potrivit - nu prea tare ca se ard.
- cartofii se storc bine de apa, urmeaza sa ii faci piure. Hm... cu ce ii zdrobesc ? cea mai potrivita unealta din jur pare o furculita... neaaaa! nu merge bine.
Si atunci iar inspiratie : turnam sosul de la pulpe peste cartofi asa cum is , mai adaugam un pic de sare, niste ulei daca e cazul si servim asa, impreuna cu pulpele care se fac repede, ca doar le-am fiert inainte.
A iesit super. Se pricepe prietena mea, are idei si spor bun la bucatarie.



No comments: