Tuesday, September 23, 2008

iPhone!?

Primul meu telefon a fost un 3510, pe vremuri. Era mijto, tinea bateria 5-6 zile, se auzea bine, era rezistent, avea oarece functii cat de cat (minus bluetooth, infrared alea alea) . L-am uitat vro 10 minute intr-un loc si nu l-am mai gasit.
Apoi mi-am luat un 6310i - cel mai tare telefon posibil, 7-8 zile de baterie, semnal beton, se auzea foarte bine, o droaie de functii, se misca foarte rapid. L-am vandut din diverse motive mai mult sau mai putin financiare, la un amic si inca functioneaza ireprosabil - fabricat in 2003!
Momentan nu simt nevoia sa schimb 6230i'u . Merge bine, card de 512, camera e cam varza, se aude bine, semnalu'i bun, bateria tine vre-o 4-5 zile.



Intr-un moment de "surfing" pe niet am dat de poza asta de mai sus. Inca un motiv in plus sa nu renunt la telefonul actual! Doar o pereche de hand's free care sa stea mai bine in urechi si gata! :)

No comments: