Sunday, July 27, 2008

Friday evening

Dupa o saptamana plina , am zis ca merge un iesit in oras.
Asa ca l-am luat pe Crs care oricum avea planuri si ne-am dus impreuna la o bauta.
Acelasi loc de snobi si figuranti - Pasajul "Vulturul Negru" - te plimbi pe acolo in cautarea unui loc in care sa stai linistit la o berica si toata lumea se uita la tine. Tot locul ala nu e altceva decat o scena pe care defileaza cocalarii si pitzipoancele locale.
Clar ca era plin ochi peste tot. In "Manga" era liber, asa ca ne-am pus la un "Pilsner" la halba. Gust acru ciudat, bere stricata. Ne-am ridicat si am plecat fara sa bem sau sa platim, trebuia sa le trimitem protectia consumatorului pe cap. Ne-a parut rau pentru ca e o bere excelenta .
Am ajuns in "Downtown" - la fel un loc nu prea stralucit dar cel putin berea a fost buna. De acolo am plecat in "Lord's" .
Daca are careva chef sa bea cateva beri, sa asculte o muzica buna, sa se distreze, ala e unul din cele mai potrivite locuri din oras. Preturi bune, lume buna - nici un cocalar nu ar rezista la "Prodigy" sau "Metallica" sa nu mai vorbim de "Ac/Dc" ori "Depeche Mode" . Eu personal m-am bucurat de berea buna, concursul de "Power lifting " de la "Eurosport" - rula pe televizoarele atarnate pe pereti - si de prostiile pe care le facea Crs, ca de obicei ne-am distrat bine, s-a pus la o masa care fusese in prealabil ocupata de ceva gagici cam cu nasul pe sus, iar cand au venit, asta nu a plecat de la ele de la masa vro 15 minute, arata numa' bine "plantat" strategic acolo, in timp ce eu il tot intrebam daca mai are un loc liber sau daca nu poate sa imi imprumute un scaun de la fetele alea...
Cea mai tare faza a fost dupa ce fetele au plecat cand noi deja aveam o cantitate serioasa de alcool la bord iar Crs s-a asezat din nou victorios la masa fetelor ( noi aveam o masa dar nu ii place cum era amplasata), masa pe care chelnerita nu apucase sa o debaraseze, si uite asa s-a rasturnat pe el o ploaie de pahare si sticle pe jumatate pline, probabil uitase ca nu is prea stabile mesele alea. Am ras ca porcii, clar ca nu a zis nimeni nimic, oricum... "who care's ? " .
Ne-am intins cu bautul pana dimineata, pe la vro 6 fara ceva am plecat de acolo impreuna cu C, barmanul din "Blue" ca'i vecin cu mine asa ca am "sheruit" taxiul .
Stiam ca in "Heat" e concursul de miss bikini frumos prezentat de Oradeanul dar... precum "Parazitii" zic :
- cui pula mea'i mai trebuie paine si sare cand bagam "iarba" ascunsi dupa ochelarii de soare ?

No comments: