Tuesday, July 8, 2008

what's up ?

Oradeanul - e available - de inchiriat zice el, Arhi zicea ceva de un e-whore ... :P . Ba, ti-ai rezolvat problema cu mailurile ?
Zoso - suparat pe ardeleni, nu stiu de unde impresia respectiva si mai ales descrierea, ca nu se potriveste deloc, eh... ce sa faci asa e cand nu te ai cu covrigu si o faci de oaie pe undeva prin Cluj, ardeleni's de vina!
Vudu - vecinu meu inca e plin de nervi - il inteleg, nu a fost cuminte si s-a ales cu o pedeapsa la domiciliu. Ciprian, stai linistit, mai merem la o bere din cand in cand cu tot cu ghipsu ala.
Big Lazy SysAdmin - luara o pauza, ca deh... e tizul profului de la Cisco .
Marius - e ca de obicei prins in fotografii, distractii, calatorii - prototip de tanar, frumos , destept, si cred ca fzce si "o 2 bani" cu fotografiatul ala a lui...

siiii... asa mai departe.

Eu stau linistit aci la mine, ingropat intre computere, cu un sef pe cap, noroc ca nu ii pre place sa vorbeasca engleza, desi cand mai iesim la baute se lauda cu " Ai waz born in London " , da numa dupa cateva beri. Astept in continuare sa imi vina cei de la BSA , vreau sa vina sa scap odata de ei, sa nu mai am stres sa nu mai imi vina colegele sa ma inrebe " da vin azi ?! " , " da cat mai dureaza pana vin ?!" .
Tratamentu asta la medic m-a cam stors de bani, nu e vorba e eficient, dar heh... cand ma gandesc ca mai am 2 nunti importante, mutat in oras etc. ma cam ia cu ameteli, dar ca de obicei nu stau foarte mult cu ghimpele in spinare, aplic metoda englezeasca, nu imi fac probleme pentru ceva pana nu ajung la momentul respectiv.

4 comments:

Anonymous said...

mi`am dat gipsu jos....si normal ca mai mergem la bere numa sa ai tu chef....

Enzo said...

bah.. tocmai vin de la bere si mancat pe banii altuia. :)
nu is chiar ca atunci cand am baut noi pe banii altora... stii tu...
:)

Anonymous said...

Caline , nu te stresa... la nunta vom bea si vom chefui :))). aia nu e o problemus, no in rest BSA la furat cu ei .. nici no sa mai vina pt ca dejaba vin.. treaba e deja afectata :)

Enzo said...

;)
vedem noi ce o sa iasa.