Saturday, July 19, 2008

What a day!

Cu o seara inainte fusesem la o berica, eu si vudu, plus cativa baieti de prin zona, nu prea am avut chef si am baga o Timisoreana la halba, mi s-a parut mie ca nu prea are spuma si gustul e un pic ciudat, azi nu mi s-a mai parut! toata ziua am avut o senzatie de greata, chiar daca am mancat, am baut apa multa si am rumegat vro' 2 gume (eveniment mare - urasc ciunga ).
Atentie mare la ce bagati in voi! mai bine din "iaga" sau "troaca" daca nu aveti incredere in sursa de bere.
Mi-am busit XP'u pe laptop, in incercarea la fel de nereusita de a adauga un Mac OS X, dar cu prima ocazie o sa ii dau o noua sansa.
Am transpirat copios de vro 3-4 ori azi cu diverse ocazii, printre care si calatoria cu busul - distractia zilnica.
Ciprian! bagam maine dupaamiaza un "municipal" ? ce zici ?
Care mai ii interesat sa zica dreq, ne strangem de'o carte!

No comments: