Tuesday, July 8, 2008

Multiplex Oradea

dau si eu un telefon sa ma interesez de programul de vineri ca nu apare la ei pe site:
zic : cat costa biletu la premiera : nu stiu.
zic : ce program aveti vineri : nu stiu
zic: cat costa un meniu mare : nu stiu.
zic : da ce stiti?
zice : pai veniti aici si va interesati.
zic : pai atunci pentru ce mai tineti telefonu asta!!?!?!?!
zice pentru rezervari!
zic : pai... daca nu stiti ce program aveti cum imi face rezervare ?
pai nu stiu zice. :))
bine. sarumana!
noah... ma zi ceva.

7 comments:

Anonymous said...

in loc de sarunma trebuia zis altceva...
FUTUTI PA MATA cu MULTIPLEX cu tot.....

Enzo said...

de aia am facut atatea scoli sa ma cobor intr-atat incat sa ma apuc de injuraturi asa prin telefon cu o femeie ? poate o raspuns femeia de servici . :))
nu i nici un stress.

Anonymous said...

da ma ca tu esti om cu facultati am uitat :)))

Anonymous said...

genial :))

Anonymous said...

bah adi io is multumit de serviciile lor....mie chiar mi`a raspuns cine trebuia si mi`a oferit informatiile care de care avean beviue,,,eu cre tu chiar ai vb cu femeia de servici =))

Enzo said...

da ma...
acuma am sunat si eu si le-am facut la fete rezervare. de data asta a raspuns un tip, promt si eficient, stiu sigur ca au si fete pe acolo ca am fo sa ma interesez, dar exista posibilitatea sa imi fi raspuns totusi femeia de servici. :D

Anonymous said...

Buna ziua,

Am urmarit atent insemnarile dumneavoastra si ale cititorilor dumneavoastra. Imi pare nespus de rau ca ati avut parte de neplaceri cand ati sunat la Hollywood Multiplex si, mai ales, regret ca raspunsul meu vine cu intarziere.

Nu sta in obiceiul nostru sa adoptam un astfel de comportament, asa cum bine ati observat, atat dumneavoastra, cat si cititorii dumneavoastra. Mai mult, va asigur ca preluarea apelurilor de la clienti se realizeaza doar de catre persoanele abilitate. De aceea v-as ruga sa-mi oferiti cateva detalii despre intamplare, in limita a ceea ce va mai amintiti. M-ar interesa, mai exact, in ce zi si in care intervalul orar ati sunat la noi. In baza acestor date, as putea lua masurile necesare pentru identificarea persoanei in cauza si sactionarea acesteia.

In ceea ce priveste, actualizarea programului pe www.hmultiplex.ro, acesta se realizeaza in fiecare marti, saptamana in curs, pentru orarul ce incepe de vineri (aceeasi saptamana). De exemplu, marti, 19 august, colegii mei analizeaza rapoartele zilelor de 15, 16 si 17 august (vineri, sambata, duminica) si elaboreaza programul pentru perioada 22 august (vineri) – 28 august (joi). Acesta este postat pe internet, imediat ce s-au primit toate aprobarile (se poate intarzia cu publicarea lui pana la ora 16:00 – 16:30).

Va rog sa acceptati scuzele noastre si sa aveti increderea ca vor fi luate toate masurile pentru a pereveni pe viitor asemenea situatii. Va multumesc pentru observatiile facute, acestea ne ajuta sa ne imbunatatim calitatea serviciilor oferite. In plus, ori de cate ori veti avea o sugestie sau o remarca privind serviciile noastre sau nereguli observate in cinematograf, am aprecia daca ni le-ati aduce la cunostinta folosind adresa de e-mail clubhollywood@hmultiplex.ro. Ne vom stradui sa raspundem cu promptitudine solicitarilor dumneavoastra, astfel incat serviciile noastre sa fie cat mai bune si fiecare client al nostru sa fie pe deplin multumit.

Cele bune,
Ioana Piscociu
Public Relations Specialist
Hollywood Multiplex Lotus Oradea