Tuesday, December 2, 2008

1 Decembrie 2k8

Am venit la servici.
Am aflat ca UDMR a cam castigat alegerile pe judet la noi, poate resusesc astia sa faca mai multe decat "geniile" de pana acum.
Am facut o plimbare de 5 minute pana la primarie sa vada si ochiu' meu ce'i p'acolo. Nimic interesant :
- o scena cu muzica populara.
- vre-o mie, doua de oameni, majoritatea de o varsta cu taicameu, unii cu nepotii dupa ei, altii doar la plimbarica si pomana.
- pomana : fasole cu ceva carnaciori ? - cred ca daca faceam economii 2-3 luni puteam organiza si eu un eveniment similar - 2 bucatarii de campanie de la armata si cateva zeci de kile de fasole = hranitu' "boborului" precum Iisus cu alea 2 paini si 3 pesti.
- steaguri putine, sentiment de mandrie nationala si feeling de sarbatoare inexistent.

Oare transportul in comun a fost gratis ieri ? eu zic ca era normal sa fie asa - poate aveam parte de mai multa prostime la primarie.

La servici - fursecuri, prajituri, suc - asta a fost un lucru bun. Partea proasta a fost cand mandria nationala de rromani care muncesc pentru italieni s-a umflat in copii si la un anumit indemn au cantat "Noi suntem romani!".
- Ba! zice "the man" - pentru mine asta e adevaratul imn!
Partea si mai proasta a fost cand din masina celui mai sus (cu un rand) mentionat au inceput sa sune manele la greu, ca doar e creatie pur rromaneasca nu ?

Partea buna - traficul - absolut lejereanu, amintea oarecum de anii de glorie, stim noi care.

5 comments:

Anonymous said...

na nesze neked kolegi(na iaca colegi) ma !!! esti siguri ca lucrezi in lokul potrivit???????????? groaznik!

Enzo said...

Mai nene... nici pe departe, dar speram ca se remediaza. ;)

Anonymous said...

cam asa e cu ziua nationala a tarii de cand o stiu eu... mai ales ca eu sunt originar din oras majoritar maghiarime...

iti dai seama ce multa lume vedeam eu la astfel de manifestari :)

Enzo said...

se tinea doliu ?
jucati carti si bagati popricas ?
:D

Anonymous said...

bagam un gulas ;)