Monday, December 22, 2008

Prezentare de moda

Saptamana trecuta am fost la o prezentare de moda.
Evenimet monden, lume buna, toale festive, artisti si mai ales artiste, spectacol si deconectare.
Am mers pentru ca unul dintre creatori e un amic din sat, ma rog... nu il fac taran si pe el acuma dar are bunici acolo si era prezent destul de des prin zona, etc.


Mi-a placut atmosfera, multa lume tanara, dezinhibata, ca deh... asa sunt artistii astia. Am avut ocazia sa mai schimb o vorba cu baietii din sat si sa remarc ca imi lipsesc oarecum "prostiile" de acasa.
Prezentarea in sine, desi oganizata si pusa la punct de Horia si Alina, a fost la un inaltime, cel putin nu s-au facut de ras cum au obiceiul astia de pe la baluri studentesti sau mai stiu eu ce eveniment monden. Creeatiile mi s-au parut originale si oarecum excentrice, dar nu extravagante, fiind "purtabile" pe strada sau la ocazii fara sa faca valva, cu unele mici exceptii.
Ce nu mi-a prea placut a fost prezentatoarea care citea ceva discurs si se mai si incurca la el, pre multi termeni specifici facultatii de arte, probabil potriviti pentru o comisie de evaluare de acolo dar cam deplasata in situatia respectiva.
Puch'ul de dupa a fost tare bun, pacat ca modele au ajuns tarziu si au prins numai gozurile de pe fund... da' oricum asa si trebuie, sa se mentina in forma si sa nu se "abureasca" la evenimente sa pateasca ceva ... :P

Alte poze , mai artistice .

Horica si Alina, respectele mele!
ps: nu uitati sa ma mai invitati si data viitoare. :D

6 comments:

Anonymous said...

daca ai sti cat m-am chinuit sa fac punch`ul ala...ehhee :)))

Enzo said...

da ? erau grele bidoanele cu suc ? ca vodka era cam subtire. :P

Anonymous said...

daca nu te invita ei te invit io nush ce te agiti atata =))

Enzo said...

oooo!
am uitat ca mai nou tu esti impresaru' . :)

Anonymous said...

menejeru sef te rog frumos....

Enzo said...

daca vrei sa fii menajeru... oricand ciprian.. oricand... :))